vrijdag 5 maart 2010

Tegenvaller wordt meevaller


Als je me nu vraagt welk kledingstuk een tegenvaller was, dan zou ik zeker dit tuniekje noemen: ik maakte het vorig jaar voor Lena (toen 3 jaar) naar een patroontje uit Ottobre. Ze heeft het welgeteld 1 keer gepast, maar het stond haar niet mooi en het heeft van toen af altijd in de kast gehangen...

Tot vandaag : tuniekje voor driejarige wordt jurkje voor tweejarige zus.
Ze is er blij mee, ik vind ze er superschattig mee en het jurkje is dan toch niet helemaal voor niets gemaakt ...

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kleedje en kindje!

    Groetjes van een trotse meter!

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Liesbeth,
    Op aanraden van "de fierste oma van de hele wereld" kwam ik eens loeren op jouw blog.
    Wat een prachtige kinderkleedjes kan jij maken voor jouw prinsesjes en zoveel kleurrijke stofjes die nog klaar liggen om die schattige kindjes nog mooier te maken.
    Nen dikke proficiat!
    Alda

    BeantwoordenVerwijderen