dinsdag 14 december 2010

De kerstboom

Speciaal voor Tinne ook een foto van de boom:



Wij doen hier in grote kerstbomen. Ieder zijn zin, maar ik heb hem liefst zo groot mogelijk, zodat je er nog een stukje moet afzagen ... Weet nog hoe indrukwekkend ik dat als kind vond, wanneer mijn vader een stuk van de boom moest zagen om hem binnen te krijgen.

Wat ik ook geweldig vind hier op den boerenbuiten is dat je je boom zelf kan gaan uitkiezen. De kinderen vonden het geweldig om tussen de kerstbomen door te lopen (ik ook natuurlijk), elke boom werd gekeurd en we kozen er natuurlijk de allermooiste uit!

Vroeger woonde ik vlakbij 't Stad en daar moest je een boom gaan kiezen uit een stapeltje bomen in het tuincentrum. En als die boom twee dagen binnen stond vielen de naalden al af. Om over de prijs nog maar te zwijgen...

Jaja, dan is het nu veel leuker. Wij hebben een goed kerstbomenadresje ... Hè Tinne! Alles voor de vriendschap! :-)

2 opmerkingen:

  1. Ah tof, die home-made-kerstballen maken er een heel vrolijke groteboom van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n bomen vind je tegenwoordig niet meer!
    Ik moet wel dat ik vroeger zelf tegen kerst gene kerstboom meer kon zien.
    Geniet de voglende weken maar van die schoon versierde boom.
    En je weet waar je volgend jaar moet zijn.
    (je mag dit jaar ook natuurlijk nog eens terugkomen, er zijn er nog...)

    BeantwoordenVerwijderen