vrijdag 15 april 2011

Hello Kitty

Een tijdje geleden vond ik hier een leuk Hello Kitty-stofje. Ik bestelde het in de roze en in de blauwe versie. Lena was meteen gewonnen voor de blauwe versie.

Ik maakte er een rimpelrokje van zoals je er al veel zag verschijnen in blogland. Met dank aan meisjesmama voor de duidelijke uitleg en maten!

Lena vind haar rokje geweldig: "Ik zou er wel mee willen gaan slapen mama!"

En toen wilde ik aan een gelijkaardig roze rokje voor Mirte beginnen ... tot zij besliste dat ze een Hello Kitty-kleedje wil ...
Nu dus op zoek naar een leuk patroontje: ik zie een zwierig kleedje voor me, maar ben beperkt met mijn yard stof ...

1 opmerking:

  1. De popoverdress van Oliver+S al bekeken?
    Daar heb je echt niet veel stof voor nodig!

    BeantwoordenVerwijderen