zondag 9 oktober 2011

Winterjasje


Een winterjasje voor ons nichtje Amélie. Een van de drie winterjasjes die ik ga maken. Het is een modelletje uit de Knippie baby winter 2007, maar dan met binnen- en tussenvoering. Ah ja, want een winterjas moet hier warm genoeg zijn!

Mirte haar nieuwe winterjasje is zo goed als klaar maar ligt al een weekje aan de kant wegens een acute aanval van knoopsgatenvrees. Nu het frisser wordt zal ik me daar toch maar eens over moeten zetten ...

Het volgende jasje word er een voor ons neefje Pieter.

Lena wilde dit jaar liever eens een jas "van de winkel". En eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg want het is toch een arbeidsintensief werkje, zo'n winterjas.

Maar als ik dan terugkijk naar hun vorige winterjasjes, waar we twee winters plezier van gehad hebben, is het de inspanning op het einde van de rit toch wel waard, vind ik. Ik ga die jasjes met spijt in de kast weghangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten