vrijdag 30 april 2010

Bandwerk



Een tijdje geleden heb ik dit stofje op het stoffenspektakel gekocht. Het was oorspronkelijk de bedoeling om er twee rokjes uit te maken. Door één of andere misrekening aan het kraam heb ik twee meter besteld, wat natuurlijk teveel was voor de rokjes die ik wilde maken. Het modelletje Insa dat ik in gedachten had vond ik nadien ook niet meer zo geschikt voor dit stofje, omdat het nogal druk is. Ik heb dus alleen het onderrokje van Insa gemaakt, ééntje voor Lena en eentje voor haar nichtje Anouk. En toen kon er ook nog een kleedje uit voor Mirte.
Maar nu is het echt wel op !

1 opmerking:

  1. Leuke blog en wat een mooi stofje. Zelf vindt ik naaien ook leuk.Al komt er niet altijd veel van. Ga je volgen, kom je ook evn bij mij kijken. Zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen