maandag 10 mei 2010

Jurkje voor Lena



Een jurkje voor Lena. Ik was helemaal gek van het stofje toen ik het op het stoffenspektakel zag. In het echt is het nog iets feller van kleur. Eens thuisgekomen ging ik op zoek naar een patroontje; en ik zocht en ik zocht en ik zocht ... Het is een heel druk stofje dus dat vroeg om een simpel, geen te wijd patroontje en dat kon ik dus heel moeilijk vinden in al mijn boekjes ... Ik ging me al bijna wagen aan het tekenen van een patroontje toen ik dit hemdsjurkje vond in een Knippie.

De knoopbies en de kraag waren het moeilijkste om mooi af te werken maar ik ben heel blij met het resultaat.

Toen ik de knopen aan het aannaaien was kwam Mirte naast me staan en zei : "Dikke duim mama, dat jij een mooi kleedje voor Lena maakt! "

Lief, hè !

8 opmerkingen:

  1. OOOOhhh, wat is het mooi geworden!!
    Echt super mooi! En dat stofje komt zo inderdaad echt het mooiste uit! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan! En inderdaad een leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is snel! Vorige week was je het nog aan het knippen tijdens het Leuven Stiksel. Het resultaat mag zeker gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!! Een supermodel voor die mooie stof! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is inderdaad een heel mooi stofje en een tof kleedje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, uit welke knippie komt deze? Ik zou hem ook graag maken, heel mooi!merciekes

    BeantwoordenVerwijderen