dinsdag 4 mei 2010

Mama gaat op stap




Wij zijn er klaar voor !

8 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heerlijk fris..... onze oudste dochter die heet ook Liesbeth, vindt het zelf ook altijd een mooie naam; gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Kijk er naar uit om ze in het echt te zien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooi gedaan.. de mijne trekt op niks eigenlijk (we hebben dus maar ineens 'n nieuwe machine gekocht met 'n box over :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er geweldig leuk uit zeg, jammer dat hij ervan af moet om hem te gebruiken.
    Leuke blog heb je, ga je volgen.
    Zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje op mijn blog komt nemen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai! Leuk! Als ik zoiets zie, dan vervloek ik mijn antiek geval met zijn doos wel even.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Liesbeth, je krijg een award van mij. Je blog lees ik graag, kom je hem even ophalen?
    Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is dan toch nog goed gekomen met die hoes van je. Ze ziet er goed uit! Ik zou ook eens een hoes voor die van mij moeten naaien.

    BeantwoordenVerwijderen