maandag 28 juni 2010

Paardenwei




Woensdag gaat Lena voor de eerste keer naar het verjaardagsfeestje van haar vriendjes Milan en Tristan.

Wie Tristan zegt, zegt paarden. Het gebeurt regelmatig dat Tristan 's morgens op school met één van zijn paarden toekomt. (speelgoedexemplaren natuurlijk)

Maar welk 'paardencadeau' zou ik kunnen kopen in de winkel? Hij heeft waarschijnlijk al alles wat er te verkrijgen is ...
En natuurlijk ook omdat ik graag iets maak voor deze twee lieve mannekes ben ik gaan nadenken over "iets met paarden" ...

Naar analogie met de "cozy car", nu dus de paardenwei.

Ik ging eerst op zoek naar groene stof, liefst met een grasprint. Maar toen ik bij Pauli kwam vond ik dit kunstgras en dat was natuurlijk ideaal voor mijn paardenwei.

Verder is het echt heel eenvoudig om te maken. Het allermoeilijkste waren de paardjes! Ik dacht, een speelgoedpaardje, dat vind je wel overal. Niet dus, pas in de vijfde speelgoedwinkel vond ik deze paardjes.

En Milan?
Die is gek van dino's ...

2 opmerkingen:

  1. als ik me niet vergis heeft Eloleo een prachtige dino-speelmat-tutorial in haar ellenlange lijst staan. as for de paardenwie, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen