vrijdag 14 september 2012

Muziek


Sommige kinderen worden met muziek in de genen geboren ...

Janthe is er daar ongetwijfeld eentje van, de muzieknoten vliegen daar thuis in het rond! Het kan niet anders of Janthe zal later ook de passie voor muziek voelen. (in het slechtste geval zal ze zich in haar apenjaren eerst afzetten tegen deze gave, sorry voor de mama en papa, maar zo is het leven :-) )

Als geboortecadeautje maakte ik een muziekdeken voor Janthe. Tinne flockte de letters van haar naam erop, naar analogie met het geboortekaartje.
Tot een tijdje geleden huiverde ik nog van paspel. Maar sinds ik mijn blinderitsvoet ontdekt heb ben ik helemaal mee met de paspeleuforie. Geen stress meer !

Ik maakte haar ook nog een kleine sax, zo kan ze alvast beginnen oefenen!

7 opmerkingen:

  1. mag ik vragen waar je dat stofje met de muzieknoten gevonden hebt? ik heb daar zo lang naar gezocht voor mn zus die muzikante is, maar niets gevonden... Dus ben wel heel benieuwd!:-)

    groetjes,
    flooke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Bij luckykaerufabric op etsy: http://www.etsy.com/listing/107010437/timeless-treasures-staff-lines-and-notes?ga_search_query=music

      Verwijderen
  2. Heel tof! Ik snap alleen niet waarom er een 'J' opstaat als 't kindje Yanthe heet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps schrijffout: ze heet Janthe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En dat minisaxofoontje... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen