dinsdag 24 juni 2014

Rode Duivels niet door naar de tweede ronde !

Gisteren werd de uitslag van de zonen09-wedstrijd hier bekendgemaakt. 
Mijn Rode Duivelsjasje haalde het niet tot de volgende ronde, de échte Rode Duivels gelukkig wel !

Ik geef toe, als je meedoet, dan hoop je (een beetje) te kunnen winnen ... Maar zelfs zonder die prijzen heb ik nu ongelooflijk gescoord bij Felix, waarvoor ik het jasje gemaakt heb ...   En wat is er nu meer waard dan de dankbaarheid en vriendschap van een kind?  (we bekijken het filosofisch :-)  )

Het was een heel leuke ervaring om eens deel te nemen aan een wedstrijd : stofje kiezen, kleuren kiezen, voetbalstofzoektocht, ...

Het was vooral ook een plezier om het Larspatroon te gebruiken!  Laat je als beginnende naaister niet afschrikken door de hoge afwerkingsgraad en details van het patroon! De handleiding van Mamasha is zo duidelijk, als je doet wat er staat kan het niet mislopen, alles wordt superduidelijk in woord en beeld uitgelegd!  Ik ben normaal geen grote held in het volgen van handleidingen (te eigenwijs) maar deze heb ik zonder problemen braaf gevolgd! (anders ging ik dat jasje nooit juist gekeerd krijgen)  Chapeau daarvoor Mamasha! 

Ik ben alvast nieuwsgierig naar de creaties met het nieuwe patroon Cisse in de tweede ronde !
En volgende keer waag ik gewoon opnieuw mijn kans !




3 opmerkingen:

  1. Awoe voor de scheidsrechter :-)

    Nee, eerlijk, van mij had het zeker ook top 3 mogen zijn,ik vond het héél origineel en actueel. En ik denk dat je er veel jongensharten sneller mee laat slaan!
    Al vind ik de nummer 1 zeker een terechte winnaar... maar over de rest kan dus gediscussieerd worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je steun! Ik vind de nummer 1 ook zeker een terechte winnaar!

      Verwijderen