donderdag 18 februari 2010

Droog



Heb ik al gezegd dat ik zo'n flinke kinderen heb?

Mijn jongste, Mirte, besliste rond haar tweede verjaardag dat het nu wel genoeg was geweest met die pampers overdag en was zo ongeveer van de ene op de andere dag droog !

Mama superfier natuurlijk, maar eigenlijk vond ik het wel spijtig dat ze die mooie body's dan niet meer kon aandoen. Zeker in deze koude dagen ...

Dus hebben we van de body's onderhemdjes gemaakt ! Ik heb onderaan zo'n elastische boord gebruikt, anders werden de hemdjes een beetje te kort.

Met het potje gaat ondertussen alles prima. Mirte is volledig in de ban van 'pipi en kaka'. Als je het geluk hebt haar aan de telefoon te krijgen vertelt ze dat ze pipi en kaka gedaan heeft. We zitten in de fase dat ik in elke winkel precies weet waar het toilet is, en zij ook .
Soms doet ze me denken aan een hondje dat zijn territorium wil markeren door overal te willen plassen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten