maandag 8 maart 2010

Grmbllll .... 2

Weet je nog, dat jasje van vorige week?
Dat is afgeraakt ! Ik was de strijd aangegaan en had hem gewonnen; het jasje past Mirte als gegoten, we hebben zelfs al een kleine scène achter de rug omdat ze hem niet onmiddellijk mocht aanhouden om naar buiten te gaan, maar daarvoor is het nog te koud nu.

Maar, ..., daarnet werd het even te warm, letterlijk dan ! Ik was nog even bezig met de laatste afwerking, mijn labeltje en een lintje om de jas op te hangen erin vastmaken. Nu zijn mijn labeltjes momenteel nog van die strijkexemplaren- dat zal na vandaag zeker veranderen!!. Ik was me er al van bewust dat ik heel voorzichtig moest zijn om dat labeltje in mijn 'plastieken regenjasje' in te strijken, had zelfs al geprobeerd of dat niet te warm was voor de buitenstof als ik dat op de binnenstof ging strijken ...

... en toch ... slaag ik erin om met de zool van mijn stomme strijkijzer de buitenkant van mijn tot hiertoe perfecte jasje te raken ...

Heb al een kleine schadeopmeting gedaan en ben hier nu wat stoom aan het aflaten om hopelijk terug tot mijn positieven te komen en straks eens rustig te kunnen nadenken hoe ik dit obstakel nu weer ga oplossen ...

en het strijkijzer ... dat staat in de hoek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten