dinsdag 9 maart 2010

Jasje




Het is dan toch gelukt ...

Heb gisteren een halve dag ambetant gelopen van mijn strijkijzerincident met het jasje. Maar de schade bleek gelukkig beperkt, het had veel erger kunnen zijn. De stof is wat beschadigd vlak naast de rits, maar als je het niet weet zie je niets, toch niet als je ver genoeg staat :-) .

Mirte trekt zich van heel die heisa met het strijkijzer niets aan: ze poseerde heel gewillig voor de foto's en is heel blij met haar jasje ... en dat is uiteindelijk toch waar ik het voor doe.

7 opmerkingen:

  1. Niets aan te zien, behalve een heel vrolijke jas! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nu het mooiste vind, Mirte of het jasje. Beide prachtig gewoon! Zijn wij dan terug de volgende gelukkige??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mirte natuurlijk! Er ligt hier al een rokje klaar voor Anouk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar zie toch hoe fier ze daar staat te glunderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gevonden via Mama Blogs! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig lentejasje! Ik zou ook niet willen wachten op warmer weer hoor... aandoen tot het versleten is Mirte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen