zaterdag 3 april 2010

In the zone



Is het het vooruitzicht van het Leuvens Stiksel? Ik weet niet hoe het komt maar ik heb de laatste dagen een gigantische naaiboost gekregen: ik ben helemaal "in the zone" ...

Ik ben begonnen met een rokje voor Mirte; ik wilde bewust nog eens een 'eenvoudig', niet te gecompliceerd modelletje maken; lees: dat snel klaar is. Mijn moeder is met dezelfde stofjes een kleedje voor Lena aan het maken. Ik vind het dan zo leuk om met de 'overschotjes' toch nog zo'n leuk rokje voor Mirte te maken.

Toen ik na dit rokje terug goed op dreef was, ben ik aan het fleecevestje kleinePellworm van Farbenmix begonnen. Het is dunne fleece, dus hopelijk een vestje dat ze veel zal kunnen dragen nu in het tussenseizoen.

En wie het nog niet door had: ja, wij houden hier van roze en felle kleurtjes !

1 opmerking: