woensdag 5 mei 2010

Dit is de allereerste keer ...



... dat ik een award krijg ! Dankjewel Stina ! Het doet enorm deugd hem te mogen krijgen van jou !

Als ik het goed begrepen heb vertel ik jullie nu (10?) dingen die me blij maken en geef ik hem dan graag door aan andere mensen die ik hem toewens...

Wat mij blij kan maken ... (in willekeurige volgorde :-) )

1. deze eerste award. Het is fijn om te lezen dat mensen je blog graag volgen en
reacties achterlaten.
2. mooie stofjes in vrolijke kleuren
3. gezellig samenkomen met creatieve lotgenoten en ideetjes uitwisselen
4. mijn jongste dochter Mirte die een hele dag loopt te verkondigen dat ik 'mijn
liefste mama van de hele wereld' ben...
5. mijn oudste dochter Lena die al anderhalve week voor moederdag haar versje dat ze
op school geleerd heeft loopt te vertellen
6. dat ik een lieve man heb die begrip heeft voor mijn naaipassie
7. dat ik die naaipassie ook met mijn moeder kan delen
8-9-10 laat ik open voor dingen die me in de toekomst nog blij gaan maken :-)

En dan geef ik de award nu graag door aan :

MissPatee
aan wie ik direct moest denken toen ik het prentje van de award zag en omdat er achter dat Pateeke een creatieve madam schuilt
MEET voor de mooie kleurrijke spulletjes die je maakt, ik hoop dat ik
ooit stofjes en kleuren leer combineren zoals jij
tante Hilde omdat je zo'n 'vrolijke' madam bent
Kir omdat je inderdaad een energieke duizendpoot bent, en een goede secretaresse :-)

Ik zou de award nog kunnen doorgeven aan zowat elke blogger die ik volg, maar ik ga het hierbij laten. Ik vertrouw erop dat hij nog wel bij jullie passeert.

4 opmerkingen:

  1. Goh, bedankt Lila! Ik ben er heel erg blij mee! Leuke reden ook om hem aan mij te geven :-D
    Ik vond het trouwens een hele leuke kennismaking gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pssst... Bij mij staat er ook nog een award op jou te wachten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen