zondag 9 mei 2010

Zonneschijn !



Vandaag eindelijk nog eens een streepje zon te zien buiten, daar wordt een mens vrolijk van! Spijtig genoeg zal ik er niet veel van kunnen genieten, want ik ga repeteren ... maar dat zal ook wel gezellig worden.

Nog een zonnetje waar ik blij van werd is de sunshineaward die ik van Kathleen kreeg. Dankjewel! Enkele weken geleden zag ik deze award al rondgaan en zat ik stillekes te hopen dat ik ooit ook eens een award zou krijgen en nu is dit al de tweede in één week tijd.

Ik zou hem dan ook graag doorgeven aan : Appelstien, Vicky en Cindy, en hoop dat het zonneke buiten ook volgt !

De regels
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten

3 opmerkingen:

  1. hey, waarom wil dat streepje zon niet tot hier schijnen?
    Proficiat met je award ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat super, via via kwam ik bij jou terecht. Onze blog-namen lijken op elkaar. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow, een award! Amai, proficiat! En amai, merci :D!

    BeantwoordenVerwijderen