zaterdag 3 juli 2010

Visjes



Het hete weer van de voorbije dagen hield ons noodgedwongen wat meer binnen. Daar heb ik van geprofiteerd om achter de naaimachine te kruipen. Sommigen lezen dan wat meer, maar met twee kinderen in de buurt is dat voor mij geen optie. Dan lees ik elke zin twintig keer. Naaien daarentegen lukt me dan wel, stap voor stap ...
Aangezien de kleerkast van mijn dochters al behoorlijk gevuld is, naai ik maar wat voor familie en vrienden.

Ik hoorde mijn zus eerder deze week zeggen dat Catho ze wat rokjes ging kopen voor Catho, dat vond ik echt niet kunnen, want rokjes van tante Liesbeth draagt ze veel liever ... :-) Het zomerkleedje is voor een babytje.
Deze kleedjes zijn gemaakt uit een rest van stof waar ik eerder een kleedje voor Lena van maakte.
En neen, die strandhuisjes en visjes heb ik er niet zelf opgenaaid ... :-)

Over stofjes gesproken ... Her en der zie je al nieuwe winterstofjes verschijnen in de stoffenwebwinkels. Ik kan het bijna zelf niet vatten, maar ondanks deze hoge temperaturen zit ik hier naast de ventilator al volop te fantaseren over winterjassen, kleedjes ...
Hoe zot kan men zijn???

1 opmerking: