dinsdag 7 september 2010

Konijnenpoot: vervolg



Het zit me echt mee de laatste weken. Twee weken geleden vond ik een kindernaaimachine op een rommelmarktje. Ik heb trouwens nog steeds niet uitgedokterd hoe het macheert,... alhoewel de kinderen er enorm naar vragen. De grote naaimachine ratelde hier maar door.

Gisteren op de jaarmarkt in Leuven had ik weer 'touche'. Op weg naar het station passeerde ik over de rommelmarkt en daar viel mijn oog op een grote berg kleurige ritsen aan tien cent per stuk ! Ziet u me daar al zitten: op de grond naast die grote berg, vol kinderlijke opwinding over al die mooie kleurtjes en niet weten dewelke ik moet kiezen ... Een beetje verder in haar kraam bleek die mevrouw ook nog een voorraad knopen te hebben voor een habbekrats. Daar heb ik er natuurlijk ook een handjevol van gekocht, wat dacht u? De handdoeken en elastiekjes heb ik aan andere mensen gelaten.

Geen slechte buit hè? Straks raak ik nog gegrepen door een rommelmarktvirus ...

1 opmerking:

  1. Zo dat is een leuke meevaller, en altijd handig om te hebben.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen