woensdag 2 maart 2011

Haaktasje

Waar het Leuvens Stiksel al niet goed voor is ...
Je leert er haaksters kennen, krijgt zelf de haakmicrobe te pakken ... en sinds gisteren ben ik ook de nieuwe eigenaar van een leuk haakboek.




Tistemie was wat uitgekeken op dit haakboek (natuurlijk, 't is voor beginners- dat stadium is zij allang gepasseerd) en zocht een kandidaat om het te ruilen. Ik zag mijn kans schoon en stelde voor een haaktasje te maken. Het tasje is geïnspireerd naar de breizak van Annelyse. Ik koos voor een poezenstofje, aangezien Lynn een poezenliefhebber is was dat alvast een troef.

4 opmerkingen:

  1. Moooi! En echt dat Leuvens stiksel is toch wel de uitvinding van de eeuw. (en die organisatie loopt daar zoooo vlot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol Kir. :-)
    Maar tis inderdaad een mooi zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alleen een praktisch zakje, maar ook een mega-super-mooi stofje! Is dat nog ergens te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het stofje besteld via etsy : http://www.etsy.com/listing/58236453/lovely-japanese-canvas-fabric-black-cats

    BeantwoordenVerwijderen