dinsdag 27 december 2011

Nog meer goud


Mirte werd vorige zaterdag 4 jaar!
Op haar verlanglijst stond, net als bij Lena, een gouden kleedje. Bij dat kleedje horen, bling bling ook rode glitterkousen.
Ik sta er zelf versteld van dat ik zoveel goud en glitter kan verdragen, ik vermoed dat de zwangerschapshormonen er voor iets tussen zitten! :-) En als je dan ziet hoe blij ze ermee zijn, ...

Ik was vooral blij omdat ik het kleedje nog net op tijd af kreeg. Hardnekkige virussen en bacteriëen hebben hier de laatste weken flink huis gehouden, waardoor mijn planning ( die meestal al niet ver vooruit loopt :-) ) flink in de war werd gestuurd.
Het stofje zelf werkte ook niet altijd goed mee: glibberen en glijden, moeilijk om te knippen en het maakte verschrikkelijk veel stof bij het overlocken.

Voor mij dus even geen satijn meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten