dinsdag 31 januari 2012

Ingewikkeld


Het is soms moeilijk om bescheiden te blijven, maar af en toe maak je iets waar je achteraf echt fier op bent. Dit wikkeltruitje is er zo eentje voor mij.
Het is volledig gedubbeld in petroleum en bruin tricot, dus je kan het langs beide kanten dragen.

Deze kleurtjes komen terug in het bijpassende kleedje in de Kokka-uiltjes. Als variatie op het A-lijn jurkje heb ik er ruches in tricot op gemaakt.

Het jurkje en het vestje maken me blij.
Waar ik de "weubes" van krijg is onderstaande foto, die ik maar niet in de juiste richting in blogger geplaatst krijg ... Af en toe overkomt me dit; de foto staat op mijn pc nochtans in de juiste richting opgeslagen maar meneer blogger doet daar gewoon zijn zin mee. Ingewikkeld, vind je niet? :-) Tips zijn altijd welkom!


Dankzij de tip van Flexje :

4 opmerkingen:

  1. Mooi, heel erg mooi. Ik snap heel goed dat je hier trots op bent. Terecht, dunkt me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! Ik plaats mijn foto's eerst op flickr, en voeg ze dan in. Sindsdien geen problemen meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat ook soms voor dat foto's niet goed willen staan.
    Je moet dan gewoon even met je rechtermuisknop op de foto (voor je ze upload) klikken. Eens een keer naar rechts draaien en een keer naar links. En dan komt die wonderlijk wel goed te staan. Zo lukt het bij mij toch altijd...

    Enne het zijn idd twee prachtstukken!

    BeantwoordenVerwijderen