zaterdag 22 mei 2010

Autootjes



Deze vrolijke autootjes staan hier geduldig op mijn kast te wachten op hun eigen cozy car caddy. Ik vind ze superschattig, ze zijn klein, dus handig mee te nemen, maar ze vallen wel hoog uit. Eén auto is 4 cm hoog, dus als je die rol dan opplooit kom je toch aan een dikte van 12cm.

Wat denken jullie? Zit ik mijn hoofd te breken over iets dat totaal onbelangrijk is, heb je een oplossing voor mijn probleempje of zou ik deze autootjes voor mijn meisjes houden en op zoek gaan naar 'plattere' auto's?

update: Ik heb jullie reacties niet afgewacht en heb ondertussen toch al andere auto's gekocht, die beter passen in zo'n car caddy. De auto's van de foto vallen hier heel erg in de smaak, Lena en Mirte zullen blij zijn dat ze nu ook wat auto's hebben tussen al het meisjesspeelgoed.

Wordt vervolgd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten