zaterdag 24 juli 2010

Babyjasje



Vraag me niet hoe het komt, maar ik heb ineens zin om babyjasjes te maken ...

Neen ik ben niet zwanger, ik heb ook niet de intentie om het te worden ... ik ben gewoon even helemaal vertederd door babyjasjes.

Of misschien heeft de babyboom in de familie er wel mee te maken: tegen het einde van het jaar zal het aantal kleinkinderen in mijn schoonfamilie verdubbelen. Dan is Mirte niet langer de jongste !

Dit jasje is in elk geval bedoeld voor de eerste telg die op komst is.

Het keren van het jasje was trouwens al een bevalling op zich: je kan je niet voorstellen dat je heel dat jasje door dat éne keergaatje kan krijgen ... je houd je adem in en dan ineens, floep heb je het er toch doorgekregen en ben je blij met het resultaat ...

Het kind mag nu geboren worden !

7 opmerkingen: