woensdag 21 juli 2010

Stil

Het is hier even wat stiller, maar in mijn hoofd ...
Pfff, je zou er moe van worden om als je me zou proberen te volgen. Het komt neer op : luidop dromen, wikken en wegen, twijfelen, terug met voetjes op de grond en dan terug van voor af aan beginnen ... :-)

We zijn hier in huis ook bezig met een kleine reorganisatie (lees: veel rommel weggooien).

Het begon enkele weken geleden met de post van Vermiljoen : Waar elke vrouw recht op heeft ...

Inderdaad, daar heb ik nu ook eens recht op ...

Tot hiertoe naai ik beneden in de woonkamer. Op zich vind ik dat geen probleem, het was trouwens min of meer een noodzaak met een peuter in huis (maar die gaat in september naar school). Eén grote MAAR : dat ik daar geen plaats heb om mijn naaispullen en stofjes op te bergen. Ik heb eigenlijk in het hele huis geen goede opbergruimte voor al mijn naaigerief. Mijn stofjes zaten in het begin in een oude valies, nu barst die valies bijna uit haar voegen van de stofrestjes alleen al. Mijn stoffen liggen her en der wat verspreid.

Maar daar zal nu dus verandering in komen ! (dankuwel Vermiljoen)

Onze slaapkamer word opgerommeld, een kast naar boven verhuisd, mijn bureau uit mijn kindertijd zal dienst doen als naaitafel ...

Doel: een eigen naaihoek boven op onze slaapkamer, met stoffenkast in de nabijheid.

Ik ben mij dus al compleet aan het voorbereiden op onze stoffenjacht met het Leuvens Stiksel . Ik zal mijn aanwinsten netjes kunnen opbergen ...

1 opmerking:

  1. Ik ben gisteren nog op zoek gegaan naar die blogpost met allemaal foto's van "naaikasten": grote kasten die zijn omgevormd tot naaihoekjes. Helaas, helaas. Ik vond hem niet terug.

    En foto's plaatsen als je plekje klaar is hé! Ik ben er nu al nieuwsgierig naar. :D

    BeantwoordenVerwijderen