woensdag 7 juli 2010

Ik ging naar het Leuvens Stiksel en ...

... het was er weer heel gezellig.
... heb ontdekt dat ik niet de enige ben die liefst blootsvoets naait.
... ben streng geweest voor mezelf en vond dat ik er eens een keer iets moest presteren en niet alleen maar kletsen
... ik was weeral een verlengkabel vergeten; kan er iemand mij volgende keer een herinneringsmail sturen ? :-)
... heb ook heel veel zin in een uitstapje met deze madammen
... verontschuldig mij voor het naäpen van Kir haar berichtje, maar ik vond het wel gemakkelijk zo :-)

7 opmerkingen:

  1. Oh, is er een uitstapje afgesproken? Ik wist dat ik iets ging missen hé... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niets gemist hoor: we zitten nog in de planfase ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve naaien met blote voeten. Ik kan zelfs met de beste wil van de wereld niet met schoenen aan naaien. Met sokken lukt het wel, met schoenen niet echt. Misschien heb ik nog niet de juiste schoenen gevonden. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, van die blote voeten had ik ook gemerkt, ik wou er nog stiekem een foto van nemen en de verlengkabel stond al in de herinneringsmail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha.. hier ook altijd blote voeten, hoor.. en de volgende morgen weer 'n zoektocht naar m'n sloffen.. waar had ik die ook weer gelaten? Ah ja, onder m'n naaitafel!
    Wat heb ik spijt dat 't leuvens stiksel zo ver is.. Het lijkt me wel leuk om 'in real' met de schaarse naaigezinden af te spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, leuk lezen! blote voeten gaat het fijnst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier nog een die op blote voeten naait of maximum op haar kousen. alleen op de naailes hou ik mijn schoenen aan, in de winter dan toch. maar dan gaat het toch niet zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen