maandag 12 juli 2010

Autootjes: het vervolg



Ik liet hier al een paar keer vallen dat ik zo'n cozy car caddy-ding ging maken. Het duurde een tijdje voor ik eraan begon, want het bezoekje waar ik die zou afgeven leek nog ver weg, maar vorige week op het Leuvens Stiksel ben ik eraan begonnen.

Het was leuk om maken, al was het wel een gefrul om de zakjes waar de auto's inkomen goed genoeg naar mijn goesting te krijgen. Ik heb er plooitjes ingemaakt, om de zakjes wat volume te geven en een elastiekje in de bovenrand omdat de zakjes anders vanboven zover openstonden dat de auto's onmiddellijk terug buiten reden. Ons Mirte had trouwens een leuke naam voor die oranje opbergzakjes : "Mama, dat zijn allemaal parkeertjes !"



Op de buitenkant heb ik een applicatie gemaakt met een autostofje. Kathleen, dit is wel degelijk het stofje dat ik op het Leuvens Stiksel niet vond omdat ik het te goed had opgeborgen ... :-)



Dit cozy car/autorolding was een cadeau voor Pepijn, de kersverse grote broer van Paulien. Hij was er héél blij mee! En zijn papa vond het ook leuke auto's...



Voor Paulien maakte ik dit kleedje met bijhorend pofbroekje. Je zag dit kleedje al eerder verschijnen in een ander stofje. Maar ook in dit stofje vind ik het supermooi! Het is echt een heel leuk modelletje om te maken.

1 opmerking:

  1. Je cozy car caddy is geweldig geworden! En die kleertjes ook. Ik zou als ouder in mijn nopjes zijn geweest wanneer mijn kinderen zulke leuke cadeautjes hadden gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen